Mobilní hra Clash Royale dostane nový matchmaking systém

Mobilní hra Clash Royale dostane nový matchmaking systém
zdroj: Clash Royale

Způsob hledání zápasů by měl být spravedlivější.

Společnost Supercell implementuje nový matchmaking do své úspěšné mobilní hry Clash Royale, stane se tak pět let po oficiálním vydání hry. Cílem je poskytnout hráčům spravedlivější systém hledání soupeře, a to jak ve formátu 1v1, tak v klanových válkách. Výsledkem bude párování soupeřů na základě jejich King Levlu - váš soupeř bude mít maximálně o levl vyšší/nižší hodnotu. Například hráč s levlem 10 se tak střetne pouze se soupeřem, který má King Level 9, 10 či 11.

 

Parametr se zvýší pouze v případě, že bude hledání soupeře trvat moc dlouho. Každých pět sekund tak dojde ke zvětšení +1 a -1 s tím, že je nastaveno maximální rozmezí +3 a -3. Změny se ve hře projeví počínaje dnešním dnem.

V klanových válkách bude systém o trochu jiný - rozmezí se nebude měnit po pěti sekundách ale po dvaceti. 

Pro představu uvedeme příklad - představte si, že jste na levlu 10 a kliknete na tlačítko “play”:

  • 0-5 sekund - budete spárováni proti hráči s King Level 9, 10 a 11
  • 6-10 sekund - čeká vás soupeř s King Level 8, 9, 10, 11 a 12
  • 11 a více sekund - nejzazší možná varianta znamená soupeř s levlem 7, 8, 9, 10, 11, 12 a 13

Pro klanové války funguje systém následovně:

  • 0-20 sekund - proti vám nastoupí soupeř s King Level 9, 10 nebo 11
  • 21-40 sekund - soupeř s King Levlem 8, 9, 10, 11 nebo 12
  • 41 sekund a více - můžete očekávat široké spektrum hráčů, konkrétně level 7, 8, 9, 10, 11, 12 a 13