Společnost Supercell implementuje nový matchmaking do své úspěšné mobilní hry Clash Royale, stane se tak pět let po oficiálním vydání hry. Cílem je poskytnout hráčům spravedlivější systém hledání soupeře, a to jak ve formátu 1v1, tak v klanových válkách. Výsledkem bude párování soupeřů na základě jejich King Levlu - váš soupeř bude mít maximálně o levl vyšší/nižší hodnotu. Například hráč s levlem 10 se tak střetne pouze se soupeřem, který má King Level 9, 10 či 11.
We're having a maintenance break!
— Clash Royale (@ClashRoyale) February 25, 2021
Alongside regular server upkeep we are introducing a CHANGE TO MATCHMAKING.
TL;DR version = you will now get matched with players closer to your own King Level
Read more about it here:https://t.co/zrO1CxnMrw
Parametr se zvýší pouze v případě, že bude hledání soupeře trvat moc dlouho. Každých pět sekund tak dojde ke zvětšení +1 a -1 s tím, že je nastaveno maximální rozmezí +3 a -3. Změny se ve hře projeví počínaje dnešním dnem.
V klanových válkách bude systém o trochu jiný - rozmezí se nebude měnit po pěti sekundách ale po dvaceti.
Pro představu uvedeme příklad - představte si, že jste na levlu 10 a kliknete na tlačítko “play”:
- 0-5 sekund - budete spárováni proti hráči s King Level 9, 10 a 11
- 6-10 sekund - čeká vás soupeř s King Level 8, 9, 10, 11 a 12
- 11 a více sekund - nejzazší možná varianta znamená soupeř s levlem 7, 8, 9, 10, 11, 12 a 13
Pro klanové války funguje systém následovně:
- 0-20 sekund - proti vám nastoupí soupeř s King Level 9, 10 nebo 11
- 21-40 sekund - soupeř s King Levlem 8, 9, 10, 11 nebo 12
- 41 sekund a více - můžete očekávat široké spektrum hráčů, konkrétně level 7, 8, 9, 10, 11, 12 a 13
Vstoupit do diskuze (0)