Ani Samira se však nevyhnula klasickému testování na PBE (Public Beta Environment), je proto zajímavé, že vývojáři s Riot Games její dominanci neodhalili dříve. Nová marksmanka je mixem mezi šampiónem na dálku a blízko, s velkou možností pohybu a obrovským zraněním. Po oficiálním vydáním si tak rychle hráči uvědomili, že tudy cesta nevede.
Naštěstí v tomto případě Riot reagoval velmi rychle a během jednoho dne tak přišlo oslabení na dvou frontách. Zatímco její základní počet životů byl snížen z původních 600 na 530, tak její ultimátní schopnost dostala nerf v možném zranění- 100-300 (+600% tAD) >>> 0-200 (+500% tAD).
Some Samira Hotfix Nerfs just went live:
— Mark Yetter (@MarkYetter) September 22, 2020
Base HP 600 >>> 530
R total damage 100-300 (+600% tAD) >>> 0-200 (+500% tAD)
Mark "Scuffy" Yetter na svém Twitter kromě nerfu také zmínil důležitost balancovat nové i staré hrdiny, za což dostává Riot Games dlouhodobě mnoho kritiky. Zajímavé je dle nás také sledovat cestu, kterou se hrdinové vydávají. V minulosti jsme totiž viděli hrdiny s výhodami a nevýhodami, hrdiny mobilní nebo pomalé. Dneska se však zdá, že skoro každý hrdina má nějakou možnost útoku a zároveň extrémní zranění.
Vstoupit do diskuze (0)