Jen těžko věřit tomu, že už před skoro šesti lety dorazila na trh hra PlayerUnknown's Battlegrounds (nyní PUBG Battlegrounds) a odstartovala trend jménem battle royale, na kterém následně vyrostly takoví giganti, jako je Fortnite nebo Apex Legends.
Postupem času význam PUBG klesal a nahradily ho jiní, kromě výše zmíněných třeba megaúspěšné Call of Duty: Warzone. Přesto si hra pořád drží věrnou základnu fanoušků a PUBG Corporation se nyní podělila se zajímavými čísly, které ukazují, jakých úspěchů se otci battle royale podařilo dosáhnout.
Hru si podle zveřejněných údajů koupilo už více než 75 milionů uživatelů, celkový počet hráčů je pak přesně dvojnásobný, a to napříč 142 zeměmi světa. Dohromady v ní strávili přes 16 miliard hodin, v jeden okamžik hrálo PUBG na Steamu až 3,25 milionu lidí.
PUBG Battlegrounds se také pyšní pozicí jedné z nejprodávanějších a nejhranějších značek na Steamu po celých šest let od vydání, podařilo se jí také navázat spolupráci s dvacítkou herních i jiných značek, jako je Assassin's Creed nebo McLaren.
Hra nedávno dostala patch s číslem 22.2, který přinesl novou zbraň FAMAS, kromě toho také započal oslavy šestého výročí, které by se ve hře měly projevit různými kosmetickými úpravami.
Vstoupit do diskuze (0)