I když Apex Legends a Call of Duty: Warzone sdílejí rámcový žánr, přesto obě hry dělí celá řada odlišností. Kromě těch na první pohled očividných, jako je zasazení či stylizace, k nim patří také různý přístup k získávání výzbroje na bojišti.
Většina battle royale her má stejný základní styl, spočívající v seskoku na mapu, získání vybavení a snahy o přežití. Warzone ale hráčům nabízí možnost získat svůj oblíbený či preferovaný loadout, tedy výzbroj, kterou si hráč předem navrhne a připraví. Apex sice v některých režimech také umožňuje výběr startovní zbraně, v tom hlavním ale s implementací podobného mechanismu nepočítejte.
Ačkoli se na něj totiž hráči opakovaně ptají, vývojáři z Respawnu mají stále stejnou odpověď. Ta se nezměnila ani před startem 13. sezóny. Senior design director Evan Nikolich k tématu uvedl, že tým věří v RNG (tedy náhodu) jako v klíčový aspekt battle royale. Přesto dodal, že hráči dostanou trochu více kontroly nad svou výstrojí díky přidání možnosti vyrábět si zbraně v replikátorech.
Jak se zdá, v dohledné době nemá Respawn v tomto ohledu dělat zásadnější změny. Na druhou stranu se může stát, že bude tlak komunity a potřeba inovace v ostrém konkurenčním boji v rámci stále populárního žánru (do kterého momentálně přibyl třeba další adept jménem Vampire: The Masquerade - Bloodhunt) natolik silná, že jim nic jiného nezbyde.
Apex Legends je k dispozici na PC a současné i minulé generaci konzolí včetně Switche. V plánu je také mobilní verze.
Vstoupit do diskuze (0)