Overwatch 2 vstoupí do předběžného přístupu letos v říjnu, už nyní ale probíhají beta testy. Zatímco ten první na Twitchi způsobil poprask a hra se na nějaký čas vyšplhala k vrcholu sledovanosti, aktuálně probíhající druhá fáze je diváky přijata výrazně vlažněji.
Na vině je především absence takzvaných Twitch dropů, tedy rozdávání klíčů, díky nimž by si diváci hru mohli sami vyzkoušet. Zatímco v dubnu se hra dostala až na téměř jeden a půl milionu současně sledujících uživatelů a streamer xQc díky ní dokonce překonal svůj rekord v počtu diváků, nyní jako by o Overwatch 2 všichni ztratili zájem.
Při spuštění bety se nepovedlo dosáhnout ani hranice 100 tisíc současně sledujících a následně zájem poklesl ještě výrazněji, až k pouhým 20 tisícům sledujících napříč všemi streamy Overwatch 2. Zatímco při prvním testu se diváci mohli těšit na dropy, nyní je přístup do bety k dispozici skrz pořízení takzvaného Watchpoint Packu, který stojí 40 dolarů a mimo jiné poskytne přístup do 1. sezóny prémiového battle passu.
Blizzard plánuje před startem předběžného přístupu spustit ještě jeden test, který bude patrně spojen s představením dalšího hrdiny třídy Support. Uvidíme, zda pro tuto příležitost vymyslí nějaký lepší způsob, jak diváky nalákat.
Vstoupit do diskuze (0)