O tom, jak otřesně dopadl loňský Battlefield 2042 se není nutno dlouze rozepisovat, je to obecně známý smutný příběh, který navíc pořád ještě nedosáhl šťastného konce a patrně jej ani nikdy nedosáhne. Po zpackaném vydání se sice autoři snažili najít a opravit vady, které hře nejvíce ubližují, celá situace ale trvá tak dlouho, že o hru postupně ztratila zájem obrovská část komunity a hráči se raději vrátili ke starším dílům série.
Battlefield sice nyní konečně zahájil první multiplayerovou sezónu a vydal první battle pass, víc než půl roku po vydání je ale diskutabilní, zda se hře povede vzbudit dostatečný zájem na to, aby zaplnila servery a hlavně režimy, které vyžadují 64 nebo 128 hráčů.
Podle novináře Jeffa Grubba ze serveru VentureBeat si trudnou realitu uvědomuje i vydavatelství EA a v současné době je prý vývoj ve vázi "opouštíme loď", kdy vydavatel nechce nadále do hry výrazněji investovat a raději spolkne ztráty, aby napnul síly k dalšímu dílu série. O Battlefield 2042 se dle jeho slov stará pouze malá skupina vývojářů, zatímco jádro studia DICE už začalo preprodukční fázi pokračování.
Vydavatelství nicméně tyto zprávy popírá a dokonce vydalo na Grubbova prohlášení reakci, v níž stojí, že se o současný Battlefield stará tým významné velikosti, skládající se z vývojářů z celé řady studií, přičemž jeho jádro leží právě v DICE. K poznámkám o přípravě nové hry ovšem nepadlo ze strany vydavatelství ani slovo.
Grubb situaci uzavřel s tím, že slyšel dvě verze příběhu a hráči se mohou pokusit nalézt pravdu někde uprostřed. To, že by v EA chtěli Battlefield 2042 ještě výrazněji zachraňovat, ovšem bohužel zní mnohem méně pravděpodobně než Grubbova původní zpráva.
Vstoupit do diskuze (0)